print.php?par_id=178&link_id=1137

Fakta

TILMELDING OG PRIS 

Seminar og middag
Medlemspris: 400 kroner
Andre: 700 kroner

Seminar
Medlemspris: 100 kroner
Andre: 500 kroner

Alle priser er ekskl. moms.

Bindende tilmelding senest 19. januar til tilmelding@guldsmed.dk

Anfør venligst både navn/e på deltager/e, firma og gerne et telefonnummer.

Nytårsseminar 2017 i København eller Herning

Har du de rigtige produkter til de rigtige kunder?

Danske Guldsmede og Urmagere og Guldsmedebranchens Leverandørforening inviterer medlemmer og andre branchefolk til nytårsseminar med fokus på, hvordan du skaber det rette match mellem kunder og produkter.

Nytårsseminaret afholdes i samarbejde med trendbureauet SPOTT, der har specialiseret sig i at omsætte trends til business. Bag SPOTT står trend- og forbrugereksperterne Anja Gaede og Jakob Søndergaard, som på seminaret vil præsentere helt ny viden om forbrug, trends og kunder og introducere værktøjerne til, hvordan trends omsættes til business.

TID OG STED
Vælg mellem København eller Herning:

31. januar 2017 
Kl. 16.00-20-30
Bella Center, Center Boulevard 5, 2300 København S

7. februar 2017
Kl. 16.00-20.30
Birk Centerpark 38, 7400 Herning

Begge nytårsseminarer afsluttes med en hyggelig netværksmiddag.

TILMELDING
Frist for tilmelding er den 19. januar.
Send firma- og deltagernavne til tilmelding@guldsmed.dk

Mere om seminaret

Kunsten i dag og specielt i fremtiden er ikke så meget at få øje på og definere tendenserne, men derimod at kunne se igennem tendenserne, sortere, vælge og målrette dem til lige netop dit mærke eller din butik og dine kunder. Øget trend- og forbrugerkompleksitet betyder, at der ikke længere er noget entydigt billede af, hvad forbrugerne gerne vil have og at stadig flere forskellige trends er aktuelle på samme tid. Det er derfor ofte uhyre vanskeligt at skabe det rette match mellem trend og kunde gennem de rigtige produkter.

På den baggrund har SPOTT altså udviklet en række praktiske modeller og redskaber, der gør dig i stand til i hverdagen bedre at kunne navigere i et differentieret og polariseret trend- og forbrugerlandskab. Filosofien er, at al udvikling, design, indkøb, kommunikation og salg må ske med lige præcis dine kunder in mente. Derfor må vi også blive bedre til at forstå og fokusere på, hvem vi tiltrækker med hvilke produkter og budskaber, hvorfor kunderne køber ting, og hvem der vil købe hvad. På det grundlag kan vi så træffe nogen målrettede valg og føre dem konsekvent ud i livet i form af at vælge de rigtige produkter til de rigtige kunder